LEVERING

Hoe zit het met de levering van de bestelling?
  • Goederen worden verzonden op werkdagen van maandag tot zaterdag.
  • Vanwege de huidige drukte die we ervaren kunnen leveringen met 5-12 werkdagen vertraagd worden. 
  • Door de drukte kunnen producten op een later moment verzonden worden. Flaatch behoudt het recht om te bepalen wanneer de producten verzonden worden.
  • Bestellingen in Nederland en binnen Europa worden verzonden met DPD of PostNL, bestellingen buiten Europa worden verzonden met onze verzendpartner UPS.
  • Alle bestellingen kunnen worden gevolgd via de website van de koerier met de tracking nummer.
  • Alle schoenen worden dubbel verpakt verzonden.
  • Kleding en accessoire bestellingen worden verzonden in een verpakking.
  • Aangegeven verzendtijden worden alleen ter indicatie gebruikt. Er zijn geen rechten voorbehouden voor deze verzendtijden.
  • Flaatch is niet verantwoordelijk voor de duur van de verzending.

 

 OVERIG

1 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging met uw Track & Trace nummer.

 

2 Zijn uw producten authentiek?
Alle producten op onze website zijn 100% authentiek. Elk vermeld product wordt door ons verificatieproces doorlopen. U kunt winkelen zonder zorgen te maken over namaakproducten.

 

 3 Zijn de schoenen die jullie verkopen volledig nieuw?

Ja, alle schoenen die wij verkopen zijn volledig nieuw en worden geleverd in originele doos met de toebehoren.

 

 4 Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een ​​bestelling is geannuleerd. De meest voorkomende reden is dat u uw order niet heeft afgerond en betaald. Als we een bestelling moeten annuleren, zullen we u altijd op de hoogte brengen. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

 

5 Hebben jullie een Fysieke winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel waar u langs kunt komen.

 

6 Mijn product is niet beschikbaar, krijgen jullie deze nog?
Regelmatig krijgen wij aanvoer van producten. Indien uw product niet beschikbaar is kunt u ons een DM op onze instagram sturen: @flaatch Wij kijken dan wat we voor u kunnen betekenen.

 

7 Doen jullie aan trades?
Nee, wij doen niet aan trades.

 

8 Hebben jullie promocodes?
Van tijd tot tijd hebben we seizoensgebonden en of festiviteit gebonden acties. Deze wordt altijd weergegeven op de homepage. Mail ons niet voor promocodes.

 

 9 Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?!
Vul het formulier in! Of mail ons met jouw vraag: Flaatch@gmail.com